Carmignac stelt een Chief Experience Officer aan

Het is ons een groot genoegen de benoeming bekend te maken van Nathalie Lahmi in de nieuw gecreëerde functie van Chief Experience Officer.

In die functie zal Nathalie verantwoordelijk zijn voor de digitalisering en het distributiemodel van Carmignac. Ze krijgt de leiding over de afdelingen marketing en particuliere cliënten, die worden samengevoegd tot een eersterangsdienst waarmee we de cliëntervaring kunnen optimaliseren. Ze ressorteert onder Maxime Carmignac en wordt lid van het Strategisch Ontwikkelingsteam van Carmignac.

Nathalie begon haar carrière bij BNP Paribas. Eerst was ze bij BNP Paribas Personal Finance betrokken bij de ontwikkeling van de digitale marketing voor de buitenlandse dochterondernemingen en daarna werd ze verantwoordelijk voor het e-business-marketingteam voor Frankrijk. Ze vervolgde haar carrière als hoofd van de acquisitie- en online loyaliteitsteams van de retailbank. Later nam ze als hoofd marketing en communicatie ook de coördinatie op zich van de introductie van Hello Bank! In 2014 trad Nathalie in dienst bij Allianz France, waar zij aanvankelijk Directeur Digitale Marketing was en in 2017 werd benoemd tot Directeur Merken en Communicatie. Nathalie is afgestudeerd aan de ESSEC.

"De digitale ontwikkeling is een krachtige tool om de cliëntervaring gevarieerder te maken. We zijn erg blij Nathalie te verwelkomen. Ze krijgt ten eerste de taak om de digitale transformatie van het bedrijf en de implementatie ervan te versnellen zodat de diensten en oplossingen die we onze cliënten bieden zo goed mogelijk aansluiten bij hun verwachtingen en ten tweede om te anticiperen op de technologische ontwikkelingen in onze sector. Haar expertise in digitale distributiestrategieën en transformatieprocessen van organisaties zullen van onschatbare waarde zijn en we zijn erg blij dat we daarvan kunnen profiteren”, aldus Maxime Carmignac, Managing Director van Carmignac UK. Nathalie Lahmi start in haar nieuwe functie op 1 september 2020.